نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته، حمیدرضا ارائه الگوی سیاست‌گذاری‌ دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
  • آقاجانی، حسنعلی ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاری‌سازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]

ا

  • ابوالقاسمی، محمود مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]
  • اجتهادی، مصطفی شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفه‌های ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]
  • احمدی، امینه ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاری‌سازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
  • احمدی، ساره طراحی الگوی برنامه درسی (آموزش) مهارت‌های همدلی در دوره متوسطه و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 311-340]
  • احمدی، غلامعلی شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاه‌های جامع (مطالعه موردی: دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]
  • احمدی گل، جعفر واکاوی وضعیت راهیابی دانش‌آموختگان تکنولوژی آموزشی به بازار کار و تعیین عوامل مؤثر بر آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 341-366]
  • اخوان هزاوه، فاطمه شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفه‌های ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]
  • امیریان زاده، مژگان تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]

ب

  • برزگر، نادر ارائه مدلی جهت خلق ظرفیت‌های نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]

پ

  • پورشافعی، هادی الگوی جاری توسعه حرفه‌ای معلمان ابتدایی استان خراسان جنوبی: رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]
  • پوشنه، کامبیز هویت عاطفی زنان دانشجوی دوره دکتری مبتنی بر تجارب زیسته در آموزش عالی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 285-312]

ت

  • تقی پورظهیر، علی ارائه مدلی جهت خلق ظرفیت‌های نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]

ج

  • جعفری، معصومه تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]
  • جوادی پور، محمد مشکلات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان به واسطه شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 313-342]

ح

  • حاتمی، جواد ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاری‌سازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
  • حرمتی، حکیمه طراحی الگوی برنامه درسی (آموزش) مهارت‌های همدلی در دوره متوسطه و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 311-340]
  • حسنی، علی اکبر شناسایی و ارزیابی فرصت‌ها و چالش‌های آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]
  • حسنی، محمد شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بالندگی پژوهشی به‌منظور طراحی مدل مفهومی (مورد مطالعه؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 169-196]
  • حسینقلی زاده، رضوان جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
  • حسینی لرگانی، سیده مریم طراحی و اعتباریابی الگوی کیفیت آموزشی برای دانشگاه‌های کشور [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-258]
  • حسن مرادی، نرگس شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاه‌های جامع (مطالعه موردی: دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]
  • حقانی، محمود مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]

خ

  • خباره، کبری ارائه الگوی سیاست‌گذاری‌ دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
  • خراسانی، اباصلت مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]

د

  • داوری اقدم، فروغ ارزشیابی دوره‌های آموزش و بهسازی استراتژیک براساس مدل استراتژیک نوئه: مورد مطالعه (مجتمع آموزشی راه رشد) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 73-112]
  • دهقانزاده، حجت واکاوی وضعیت راهیابی دانش‌آموختگان تکنولوژی آموزشی به بازار کار و تعیین عوامل مؤثر بر آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 341-366]

ر

  • رضایی، عیسی واکاوی وضعیت راهیابی دانش‌آموختگان تکنولوژی آموزشی به بازار کار و تعیین عوامل مؤثر بر آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 341-366]
  • رعنایی کردشولی، حبیب اله طراحی الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری جامع [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 213-254]
  • روزگار، آمیتیدا هویت عاطفی زنان دانشجوی دوره دکتری مبتنی بر تجارب زیسته در آموزش عالی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 285-312]
  • روشنی علی بنه سی، حسن شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بالندگی پژوهشی به‌منظور طراحی مدل مفهومی (مورد مطالعه؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 169-196]

ز

  • زارعی، رضا تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]
  • زارعی، علی مشکلات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان به واسطه شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 313-342]

س

  • سالارنژاد، علی اصغر طراحی چارچوب مفهومی انتخاب خدمت ابری مناسب برای سامانه‌های آموزش الکترونیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 343-374]
  • سرمدی، محمدرضا الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزه‌های اسلامی با بهره‌گیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]
  • سلیمی، قاسم طراحی الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری جامع [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 213-254]
  • سلیمانی، توران طراحی مدل مطلوب برای گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-128]

ش

  • شعار، مریم طراحی چارچوب مفهومی انتخاب خدمت ابری مناسب برای سامانه‌های آموزش الکترونیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 343-374]
  • شمس، غلامرضا ارزشیابی دوره‌های آموزش و بهسازی استراتژیک براساس مدل استراتژیک نوئه: مورد مطالعه (مجتمع آموزشی راه رشد) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 73-112]

ص

  • صیاح کوکیانی، گلستان الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزه‌های اسلامی با بهره‌گیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]
  • صالحی، مسلم تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]

ط

  • طالب زاده شوشتری، لیلا مطالعه کیفی مهارت‌های مورد نیاز معلمان برای اجرای موفق آموزش فراگیر (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهرستان تربت‌حیدریه) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 255-286]
  • طاهرپور کلانتری، مسعود الگوی جاری توسعه حرفه‌ای معلمان ابتدایی استان خراسان جنوبی: رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]

ع

  • عباسیان، حسین ارائه الگوی سیاست‌گذاری‌ دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
  • عزیزی، نعمت الله تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]
  • علاء، اسرافیل ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاری‌سازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
  • علی احمدی، علیرضا توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
  • علیمحمدلو، مسلم طراحی الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری جامع [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 213-254]
  • علوی، سید مسلم طراحی الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری جامع [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 213-254]

غ

  • غیاثی، مجتبی شناسایی و ارزیابی فرصت‌ها و چالش‌های آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]
  • غلامی، خلیل تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]
  • غلامی، سمیه طراحی الگوی برنامه درسی (آموزش) مهارت‌های همدلی در دوره متوسطه و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 311-340]

ف

  • فاضل، رقیه جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
  • فتحی واجارگاه، کوروش هویت عاطفی زنان دانشجوی دوره دکتری مبتنی بر تجارب زیسته در آموزش عالی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 285-312]
  • فرج اللهی، مهران الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزه‌های اسلامی با بهره‌گیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]

ق

  • قاسم زاده، حمیدرضا شناسایی و ارزیابی فرصت‌ها و چالش‌های آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]
  • قلاوندی، حسن شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های بالندگی پژوهشی به‌منظور طراحی مدل مفهومی (مورد مطالعه؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 169-196]
  • قهرمانی، محمد ارزشیابی دوره‌های آموزش و بهسازی استراتژیک براساس مدل استراتژیک نوئه: مورد مطالعه (مجتمع آموزشی راه رشد) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 73-112]
  • قورچیان، نادرقلی ارائه مدلی جهت خلق ظرفیت‌های نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]

ک

  • کشاورز زاده، علی تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]

م

  • متکلم، عظیمه طراحی مدل مطلوب برای گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-128]
  • مجتبی زاده، محمد طراحی و اعتباریابی الگوی کیفیت آموزشی برای دانشگاه‌های کشور [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-258]
  • محبوبی، طاهر الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزه‌های اسلامی با بهره‌گیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]
  • محمدخانی، کامران شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفه‌های ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]
  • محمد داودی، امیرحسین شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاه‌های جامع (مطالعه موردی: دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]
  • محمد داودی، امیرحسین شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفه‌های ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]
  • ملکی، حمید الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزه‌های اسلامی با بهره‌گیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]
  • ملکوتی خواه، سروش توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
  • مهرام، بهروز جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
  • مهربان هلان، محمدمهدی توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
  • مؤمنی، آزاده مطالعه کیفی مهارت‌های مورد نیاز معلمان برای اجرای موفق آموزش فراگیر (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهرستان تربت‌حیدریه) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 255-286]

ن

  • نامور، یوسف طراحی مدل مطلوب برای گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-128]
  • نجفی، رامین مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]
  • نوغانی دخت بهمنی، محسن جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم ارائه الگوی سیاست‌گذاری‌ دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]

و

  • وثوق، فرشته شناسایی ابعاد، مؤلفه‌ها و شاخص‌های بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاه‌های جامع (مطالعه موردی: دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]