آ
-
آراسته، حمیدرضا
ارائه الگوی سیاستگذاری دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
-
آقاجانی، حسنعلی
ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاریسازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
ا
-
ابوالقاسمی، محمود
مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغالتحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]
-
اجتهادی، مصطفی
شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفههای ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]
-
احمدی، امینه
ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاریسازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
-
احمدی، ساره
طراحی الگوی برنامه درسی (آموزش) مهارتهای همدلی در دوره متوسطه و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 311-340]
-
احمدی، غلامعلی
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاههای جامع (مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]
-
احمدی گل، جعفر
واکاوی وضعیت راهیابی دانشآموختگان تکنولوژی آموزشی به بازار کار و تعیین عوامل مؤثر بر آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 341-366]
-
اخوان هزاوه، فاطمه
شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفههای ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]
-
امیریان زاده، مژگان
تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]
ب
-
برزگر، نادر
ارائه مدلی جهت خلق ظرفیتهای نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]
پ
-
پورشافعی، هادی
الگوی جاری توسعه حرفهای معلمان ابتدایی استان خراسان جنوبی: رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]
-
پوشنه، کامبیز
هویت عاطفی زنان دانشجوی دوره دکتری مبتنی بر تجارب زیسته در آموزش عالی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 285-312]
ت
-
تقی پورظهیر، علی
ارائه مدلی جهت خلق ظرفیتهای نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]
ج
-
جعفری، معصومه
تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]
-
جوادی پور، محمد
مشکلات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان به واسطه شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 313-342]
ح
-
حاتمی، جواد
ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاریسازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
-
حرمتی، حکیمه
طراحی الگوی برنامه درسی (آموزش) مهارتهای همدلی در دوره متوسطه و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 311-340]
-
حسنی، علی اکبر
شناسایی و ارزیابی فرصتها و چالشهای آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]
-
حسنی، محمد
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بالندگی پژوهشی بهمنظور طراحی مدل مفهومی (مورد مطالعه؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 169-196]
-
حسینقلی زاده، رضوان
جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
-
حسینی لرگانی، سیده مریم
طراحی و اعتباریابی الگوی کیفیت آموزشی برای دانشگاههای کشور [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-258]
-
حسن مرادی، نرگس
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاههای جامع (مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]
-
حقانی، محمود
مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغالتحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]
خ
-
خباره، کبری
ارائه الگوی سیاستگذاری دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
-
خراسانی، اباصلت
مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغالتحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]
د
-
داوری اقدم، فروغ
ارزشیابی دورههای آموزش و بهسازی استراتژیک براساس مدل استراتژیک نوئه: مورد مطالعه (مجتمع آموزشی راه رشد) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 73-112]
-
دهقانزاده، حجت
واکاوی وضعیت راهیابی دانشآموختگان تکنولوژی آموزشی به بازار کار و تعیین عوامل مؤثر بر آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 341-366]
ر
-
رضایی، عیسی
واکاوی وضعیت راهیابی دانشآموختگان تکنولوژی آموزشی به بازار کار و تعیین عوامل مؤثر بر آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 341-366]
-
رعنایی کردشولی، حبیب اله
طراحی الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری جامع [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 213-254]
-
روزگار، آمیتیدا
هویت عاطفی زنان دانشجوی دوره دکتری مبتنی بر تجارب زیسته در آموزش عالی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 285-312]
-
روشنی علی بنه سی، حسن
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بالندگی پژوهشی بهمنظور طراحی مدل مفهومی (مورد مطالعه؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 169-196]
ز
-
زارعی، رضا
تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]
-
زارعی، علی
مشکلات یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تهران از دیدگاه دانشجویان به واسطه شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 313-342]
س
-
سالارنژاد، علی اصغر
طراحی چارچوب مفهومی انتخاب خدمت ابری مناسب برای سامانههای آموزش الکترونیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 343-374]
-
سرمدی، محمدرضا
الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزههای اسلامی با بهرهگیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]
-
سلیمی، قاسم
طراحی الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری جامع [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 213-254]
-
سلیمانی، توران
طراحی مدل مطلوب برای گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-128]
ش
-
شعار، مریم
طراحی چارچوب مفهومی انتخاب خدمت ابری مناسب برای سامانههای آموزش الکترونیک [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 343-374]
-
شمس، غلامرضا
ارزشیابی دورههای آموزش و بهسازی استراتژیک براساس مدل استراتژیک نوئه: مورد مطالعه (مجتمع آموزشی راه رشد) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 73-112]
ص
-
صیاح کوکیانی، گلستان
الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزههای اسلامی با بهرهگیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]
-
صالحی، مسلم
تبیین راهبردها و پیامدهای سلامت سازمانی کارکنان آموزش و پرورش( مطالعه موردی: کارکنان آموزش و پرورش استان فارس) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 287-310]
ط
-
طالب زاده شوشتری، لیلا
مطالعه کیفی مهارتهای مورد نیاز معلمان برای اجرای موفق آموزش فراگیر (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهرستان تربتحیدریه) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 255-286]
-
طاهرپور کلانتری، مسعود
الگوی جاری توسعه حرفهای معلمان ابتدایی استان خراسان جنوبی: رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 259-284]
ع
-
عباسیان، حسین
ارائه الگوی سیاستگذاری دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
-
عزیزی، نعمت الله
تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]
-
علاء، اسرافیل
ارائه الگوی دانشگاه کارآفرین با رویکرد بلوغ روانشناختی و آمادگی روانی برای تجاریسازی و کارآفرینی (شاهد تجربی: مراکز علمی کاربردی استان مازندران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 157-184]
-
علی احمدی، علیرضا
توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
-
علیمحمدلو، مسلم
طراحی الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری جامع [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 213-254]
-
علوی، سید مسلم
طراحی الگوی حکمرانی دانشگاه نسل سوم با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری جامع [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 213-254]
غ
-
غیاثی، مجتبی
شناسایی و ارزیابی فرصتها و چالشهای آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]
-
غلامی، خلیل
تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]
-
غلامی، سمیه
طراحی الگوی برنامه درسی (آموزش) مهارتهای همدلی در دوره متوسطه و ارزیابی اثربخشی آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 311-340]
ف
-
فاضل، رقیه
جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
-
فتحی واجارگاه، کوروش
هویت عاطفی زنان دانشجوی دوره دکتری مبتنی بر تجارب زیسته در آموزش عالی [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 285-312]
-
فرج اللهی، مهران
الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزههای اسلامی با بهرهگیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]
ق
-
قاسم زاده، حمیدرضا
شناسایی و ارزیابی فرصتها و چالشهای آینده مؤسسات آموزش عالی با هدف کسب مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی شاهرود) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 197-220]
-
قلاوندی، حسن
شناسایی ابعاد و مؤلفههای بالندگی پژوهشی بهمنظور طراحی مدل مفهومی (مورد مطالعه؛ اعضای هیأت علمی دانشگاه ارومیه) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 169-196]
-
قهرمانی، محمد
ارزشیابی دورههای آموزش و بهسازی استراتژیک براساس مدل استراتژیک نوئه: مورد مطالعه (مجتمع آموزشی راه رشد) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 73-112]
-
قورچیان، نادرقلی
ارائه مدلی جهت خلق ظرفیتهای نوآوری در مدیریت دانشگاهی ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 43-70]
ک
-
کشاورز زاده، علی
تحلیل عاملی اکتشافی عوامل سنجش ارزش ویژه برند دانشگاه: مطالعه دانشگاه کردستان [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 185-212]
م
-
متکلم، عظیمه
طراحی مدل مطلوب برای گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-128]
-
مجتبی زاده، محمد
طراحی و اعتباریابی الگوی کیفیت آموزشی برای دانشگاههای کشور [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 221-258]
-
محبوبی، طاهر
الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزههای اسلامی با بهرهگیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]
-
محمدخانی، کامران
شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفههای ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]
-
محمد داودی، امیرحسین
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاههای جامع (مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]
-
محمد داودی، امیرحسین
شناسایی و تبیین ابعاد و مؤلفههای ایجاد نقش هیئت امنا در تأمین منابع مالی دانشگاه و ارتقاء آن [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 129-156]
-
ملکی، حمید
الگوی برنامه درسی مبتنی بر صبر در دوره ابتدایی براساس آموزههای اسلامی با بهرهگیری از تکنیک دلفی [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 71-98]
-
ملکوتی خواه، سروش
توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
-
مهرام، بهروز
جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
-
مهربان هلان، محمدمهدی
توسعه مدل ارزیابی عملکرد مدارس جمهوری اسلامی ایران براساس الگوی کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی مدارس پروژه ایماوا) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 113-136]
-
مؤمنی، آزاده
مطالعه کیفی مهارتهای مورد نیاز معلمان برای اجرای موفق آموزش فراگیر (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهرستان تربتحیدریه) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 255-286]
ن
-
نامور، یوسف
طراحی مدل مطلوب برای گزینش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ایران [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 99-128]
-
نجفی، رامین
مطالعه تجربیات دانشجویان و فارغالتحصیلان دانشگاه تهران از اعمال قدرت در فرآیند پژوهش [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 137-168]
-
نوغانی دخت بهمنی، محسن
جایگاه مشارکت و ابعاد آن در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اسناد فرادست [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 13-46]
-
نوه ابراهیم، عبدالرحیم
ارائه الگوی سیاستگذاری دانشگاه دیجیتالی (رویکرد کیفی) [دوره 14، شماره 2، 1400، صفحه 47-72]
و
-
وثوق، فرشته
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای بومی ارزیابی عملکرد پژوهش در دانشگاههای جامع (مطالعه موردی: دانشگاههای آزاد اسلامی شهر تهران) [دوره 14، شماره 1، 1400، صفحه 13-42]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد